Nog geen 24 uur - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Wies Dijk - WaarBenJij.nu Nog geen 24 uur - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Wies Dijk - WaarBenJij.nu

Nog geen 24 uur

Blijf op de hoogte en volg Wies

31 Augustus 2012 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Het begin komt snel dichterbij. De laatste dag begonnen. Allereerst wil ik jullie vertellen dat ik mij enorm gesteund voel.
Zoveel kaarten, sms-jes, kadootjes, lieve woorden en gebed.
Echt om een warm hart van te krijgen. Ik voel mij gedragen, geduwd, gesteund en geliefd. Dank jullie wel.
De koffer nog steeds onder het stof, er is geen plek voor zo'n groot geval, maar de weekend tas goed gevuld met pepermunt en nog sterker spul, schrijfblok, kleine boeken, drop en broodbeleg.allemaal lekkernijen voor daar.:)
Vanmorgen al mijn eerste opdracht gekregen: maandag om 5 uur ontbijt en van 6-17uur patiënten begeleiden tijdens de screening.
Het zal een lange zware dag worden, gelukkig heb je dan elkaar.
Tijdens de screening worden de patiënten geselecteerd en krijgen ze als ze geopereerd kunnen worden een uitnodiging mee voor ok. Later in de week worden de eerste operatie's verwacht.
De start van een periode van 10 maand opereren waar ik er DV 2 van zal invullen
Ik hoop dit weekend wat te kunnen vertellen van mijn reis.
Tot schrijfs, Wies

  • 31 Augustus 2012 - 14:37

    Ieke:

    Volgens mij ben je er helemaal klaar voor, al had je gisterenavond daar nog zo je twijfels over.
    Ik wens je alle goeds en Gods zegen toe, en ben ontzettend benieuwd naar al je ervaringen.
    Liefs,Ieke

  • 31 Augustus 2012 - 14:44

    Inge:

    Ha Wies,
    Jammer dat ik er gisteravond niet bij kon zijn.
    Heel veel sterkte, plezier en alle goeds toegewenst.
    God gaat met je mee, dan komt alles goed.
    Groetjes Inge

  • 31 Augustus 2012 - 14:48

    Marjanne De Haan:

    Hoi Wies, een veilige reis gewenst! Ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen.
    Fijn dat je je gedragen weet door familie en vrienden én door onze hemelse Vader.
    Ook Douwe en de kinderen zullen we opdragen.
    Lieve groet, Marjanne

  • 31 Augustus 2012 - 15:14

    Greta:

    Wies , veel succes en geniet er ook maar van!

  • 31 Augustus 2012 - 15:47

    Wil:

    Wies,
    Sterkte met het afscheid! Kijk vooruit en maak het verschil, je kunt het!
    Adieu, liefs de buurtjes

  • 31 Augustus 2012 - 16:16

    Akke:


    Hoi Wies,

    Wat zal jij veel indrukken opdoen..zeker bij de screening, wat zullen je handen gaan jeuken om daar wat aan te gaan doen.Moeten jullie voor de hele periode screenen?.

    heel veel sterkte!

    Akke

  • 31 Augustus 2012 - 16:17

    Mary:

    sterkte met het afscheid en een veilige reis gewenst! Het word zeker hard werken maar hoop dat je van veel zal kunnen genieten. Ik zie al uit naar je verhalen!


  • 31 Augustus 2012 - 16:26

    Corinne Harteveld:

    En dan nogmaals ;) Heel veel sterkte en Gods kracht en zegen toegewenst. Je bent er helemaal klaar voor! Veel liefs Corinne

  • 31 Augustus 2012 - 16:26

    Corinne Harteveld:

    En dan nogmaals ;) Heel veel sterkte en Gods kracht en zegen toegewenst. Je bent er helemaal klaar voor! Veel liefs Corinne

  • 31 Augustus 2012 - 16:40

    Paulien:

    Lieve Wies, wat zal iedereen je (hier) missen en wat zullen heel veel mensen blij zijn dat ze jou(daar) mogen leren kennen. Je bent in ons hart! Wat een opdracht heb je jezelf gegeven zeg. Jouw kennende wordt het prachtig. Liefs Paulien

  • 31 Augustus 2012 - 18:14

    Nelly Classens:

    Hoi Wies,
    Prachtig ! Goede sandalen meenemen, he ? je gaat lange dagen maken, liefs martien en nelly

  • 31 Augustus 2012 - 20:57

    Joke Kortenoeven:

    Daar ga je dan, nu wordt het werkelijkheid!! Lieve Wies heel veel sterkte, kracht en zegen op je werk daar. Prachtig dat je mag meehelpen aan een betere toekomst voor mensen. Hele goede reis en we blijven je volgen :)! Liefs Bert & Joke

  • 31 Augustus 2012 - 23:23

    Marjanneke Rijm:

    Hoi Wies. Stoer dat je de stap hebt genomen. Wat zal jij veel meemaken, en een verschil maken. Ben benieuwd naar je verhalen. Ga met God...

  • 31 Augustus 2012 - 23:24

    Paul Schenk:

    Hoi Wies, super veel succes daar en ik ga je volgen!!!

  • 01 September 2012 - 17:11

    Hans:

    Wies,

    Succes, het ga je goed en we volgen je.
    Knuffel!

    Yvonne en Hans

  • 01 September 2012 - 18:55

    Clarinde De Romph:

    Hoi Wies, we zouden wel even over je schouder willen meekijken hoe je er straks bij zit. Wat zul je een ervaringen opdoen. Veel plezier en weet dat je nooit alleen bent, God gaat met je mee. liefs, Marnix en Clarinde

  • 01 September 2012 - 23:18

    Greetje Jansen:

    Gods zegen. Hij gaat met je mee. Veel plezier en lekker ervaringen op doen.
    Het gaat je goed.

    Groetjes Greetje

  • 02 September 2012 - 13:45

    Ada En Wim De Rijke:

    We zijn onder de indruk van jou plannen! Vaya con dios!!!

  • 03 September 2012 - 16:45

    Jozina Benjert:

    Hoi Wies, Als ik je dit schrijf zit je eerste werkdag er op.
    Hoe is het daar en hoe gaat het met je?

  • 05 September 2012 - 10:55

    Eva Bruinsma:

    dag wies! heel veel succes de komende maanden: hard werken, maar ook genieten hoor! groetjes, eva

  • 05 September 2012 - 11:05

    GRETHA:

    Hoi Wies via sjani denk ik dat ik jouw kan bereiken ikdenk veel aan je en ben trots op je.
    Je bent een kanjer.
    Warme groet van Gretha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies

Ik ga vrijwilligerswerk doen aan boord van de Africa Mercy. Een hospitaalschip voor de kust van Afrika Ik ben te steunen, financieel door geld over te maken op rek.nr 1990184 van Mercy ships Holland te Rotterdam ovv: Wies van Dijk AFM 3266 Ook kan je mij steunen door gebed, mails, sms etc. Ik vertrek op 1 september en hoop eind oktober weer terug te keren. Via deze weg hoop ik regelmatig een reis verslag naar jullie te sturen, zodat het thuisfront weet waar wij mee bezig zijn.

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 1266
Totaal aantal bezoekers 22538

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 28 Oktober 2012

Werken bij Mercy Ships in Guinea ( Afrika)

01 September 2012 - 27 September 2012

Mijn eerste reis met Mercy Ships

Landen bezocht: