Nog 2 weken te gaan... - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Wies Dijk - WaarBenJij.nu Nog 2 weken te gaan... - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Wies Dijk - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken te gaan...

Blijf op de hoogte en volg Wies

15 Augustus 2012 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

De koffer staat nog onder het stof,de malaria pillen moeten nog gehaald worden, maar 5 prikken zijn al gescoord, de vlucht geboekt, en nu aftellen.
De kriebels zijn best wel aanwezig. Wat staat mij te wachten, hoe zal het thuisfront het hebben, kortom het onbekende maakt onbemind. Alle zekerheden even loslaten....
Gelukkig weet ik mij gesteund en God zal aan mijn zijde zijn!
Als je het werk zou willen steunen met financiën dan kan dat.
Je kan je gift overmaken op giro 1990184 van Mercy Ships Holland te Rotterdam, ovv. Wies van Dijk AMF #3266.

  • 15 Augustus 2012 - 14:39

    Greta:

    Leuk dat je dat gaat doen Wies! Je zal vast een bijzondere, verrijkende, avontuurlijke tijd hebben.
    Succes met de voorbereidingen.
    Groeten van Greta.

  • 15 Augustus 2012 - 15:16

    Corinne:

    Wat spannend! Ik zou ook de kriebels krijgen. Heel veel sterkte met het regelen van de laatste dingen! En we zullen voor je bidden. Liefs corin

  • 15 Augustus 2012 - 16:08

    Anita Van Keizerswaard:

    Lieve Wies,

    Je bent een toppertje!!
    ga je zeker volgen....God gaat met je mee!

    X Anita.

  • 15 Augustus 2012 - 16:21

    Gerrie Van Zanten:

    Hai Wies,
    Fijn dat alles gereed is om te vertrekken. Natuurlijk is het spannend, maar als je er eenmaal bent en je in beslag wordt genomen door het werk zul je het goed vinden.
    Omdat jij met vakantie was de 5 augustus hebben we voor Mercy ships toch een andere ambassadeur gevonden en hij heeft ons verteld precies wat het inhield en over de geschiedenis.
    Blijf jij op de boot of moet je ook aanwezig aan de wal als de mensen nog een paar dagen moeten bijkomen van de operatie bijvoorbeeld.
    We zullen je blijven volgen en ik zal je avonturen in de kerk ophangen.
    Groetjes Gerrie

  • 15 Augustus 2012 - 17:09

    Ellen Peters:

    Hé Wies,

    Nog even en dan is het zover !! Dan ga je aan je avontuur beginnen.
    Fantastisch dat jij je kwaliteiten en je tijd in gaat zetten voor Mercy ships !!
    In gedachten zal ik af en toe bij je zijn en dan een kaarsje voor je branden,
    en ben natuurlijk reuze benieuwd naar je verhalen....

    wens je nog een fijne liefdevolle tijd met je dierbaren en heel veel succes in Guinea.

    warme groet
    Ellen

  • 15 Augustus 2012 - 17:46

    Caro:

    Lieve Wies,
    Wat een avontuur ga je tegemoet !
    Wat een geluk: de Heer is je Herder
    Ik ga je zeker volgen en wie weet nog eens navolgen......liefs Caro

  • 15 Augustus 2012 - 18:29

    Anja:

    Spannend...... die kriebels geloof ik best, zou ik ook hebben.
    Maar komt er nog een afscheidmoment of gaat dat allemaal op afstand? Kan natuurlijk ook, je hebt vast genoeg te doen.... we horen het wel. X

  • 15 Augustus 2012 - 19:24

    Mary:

    Spannend allemaal : wat ga je allemaal beleven en doen. Hard werken zal het worden denk ik.
    Super dat je dit ga doen. Geniet nog de laatste dagen met hen die je lief zijn en dan: sterkte met het afscheid. Zoals je schreef: De heer is mijn Herder waar te wereld je ook bent!
    H.g. mary

  • 15 Augustus 2012 - 20:36

    Jolanda Van Puffelen:

    Wow, je gaat nu dan toch echt bijna weg! Heel veel plezier, en succes met de laatste voorbereidingen.

    Groetjes, Jolanda

  • 15 Augustus 2012 - 22:25

    Jacomien Glasbergen:

    Lieve Wies,
    Je hebt deze stap in vertrouwen gezet. Ja, en nu het bijna zover is...... alles loslaten......, dat doe je niet zomaar. Logisch die kriebels en mooi dat je ze met ons deelt. Als 'congresvriendinnen' dragen we je op aan de Here, onze God. Van Hem ontvang je de kracht om deze laatste weken hier alles af te sluiten. Laat gerust je spanningstranen vloeien. Er wacht je een geweldige tijd in Guineé! Daar ben ik zeker van. Je bent een parel en nog wel in Gods Hand!
    liefs Jacomien

  • 15 Augustus 2012 - 23:32

    Jeanette Leeflang:

    Hoi Wies,

    Wat een uitdaging ga je aan ! Super.
    Ik wens je alles toe wat je nodig hebt. Zet je rugtas maar wijdt open zodat je hem goed kunt vullen met ervaringen, belevenissen en levenswijsheid waar je de rest van je leven profijt van kunt hebben.

    Alle goeds en een"behouden vaart" ;)
    Toedels.
    Jeanette

  • 16 Augustus 2012 - 09:34

    Gera Van Staalduine:

    Ha Wies,

    Ja, het komt nu echt heel dichtbij.....en dan komen er heel wisselende gevoelens opzetten.
    Heel herkenbaar....
    Inderdaad je gaat niet alleen, Hij is erbij en dat zul je ook zeker ervaren.

    Het gaat een fantastische periode worden, reken maar.
    Sterkte met de laatste loodjes vooraf en ik ga je volgen, ook in gebed.

    Groetjes,
    Gera

  • 16 Augustus 2012 - 12:16

    Frits En Jicky Schiebaan:

    Hi Wies,
    Ja, het komt nu echt wel snel dichterbij, maar ik ben er zeker van dat je razend enthousiast met prachtige verhalen terugkomt en daar zie ik nu al naar uit.
    De kriebels verdwijnen en een schitterende ervaring rijker komt daarvoor in de plaats.
    Heel veel sterkte met de voorbereidingen en het thuisfront zal je zeker missen, maar zullen het ook zeker wel rooien met elkaar.
    Wij wensen een geweldige tijd en Gods zegen en bewaring.
    Jicky en Frits

  • 16 Augustus 2012 - 22:28

    Greetje:

    Hoi Wies,

    Een hele fijne tijd toegewenst en Gods onmisbare zegen!
    Heel veel sterkte met alles wat je tegenkomt. Geniet ervan en laat ons een beetje mee genieten...

    Greetje Jansen

  • 17 Augustus 2012 - 09:03

    Nelly Classens:

    Hallo Wies,
    Tijdens de vakanties op "Savel" heb ik kennis met je mogen maken. Je hebt een bijzondere indruk op me gemaakt. Ik weet dat je een bewogen tijd doormaakt in deze fase van je leven en nu sta je dan voor de volgende grote uitdaging.
    Dit is een nieuwe grote stap op je levenspad. We wensen je heel veel "geluk" op je reis. Met alle nieuwe dingen die dit op gaat leveren, voor de mensen daar, voor jou én voor je gezin hier thuis.
    Fijne tijd ! We reizen in gedachten met je mee, heel veel groetjes , ook van Martien en de jongens

  • 19 Augustus 2012 - 10:27

    De Buuf:

    Hoi Wies,

    Fijn dat we met je mee kunnen (be)leven op deze manier.
    Ben heel benieuwd wat en wie je tegen zult komen!
    Ook zullen we "de overkant" niet vergeten...
    Sterkte met de voorbereidingen en tot volgende week!
    Liefs, Wil

  • 20 Augustus 2012 - 11:05

    Marjolein:

    Ook ik zou de kriebels krijgen, zo vlak voor vertrek.
    Vergeet niet wat de reden is, waarom je besloten hebt deze reis te gaan maken!
    Suc6 met de laatste voorbereidingen en geniet nog even van de lieve mensen om je heen hier in NL.

  • 20 Augustus 2012 - 14:00

    Anneke Koose-Verschoor:

    Beste Wies,
    Heel veel succes met je voorbereidingen en we wensen je een fijne onvergetelijke tijd toe.
    groetjes Ronald en Anneke Koose

  • 22 Augustus 2012 - 10:00

    Anneke:

    hai wies,

    Diep respekt voor wat je gaat doen, maar zoals vele andere al geschreven hebben ga je niet alleen
    maar aan gods hand.Weet dat er een muur van gebed om je heen zal zijn weet dat ik één van die stenen ik ben
    liefs Anneke

  • 26 Augustus 2012 - 18:08

    Jolanda Van Stenis + Fam:

    Wat bijzonder en mooi dat je dit gaat doen! Een goede reis en een vruchtbaar en mooi verblijf daar!
    Succes met afscheid nemen en loslaten.

  • 27 Augustus 2012 - 11:00

    Martine:

    Hai Wies,
    Lees net je verslag! Je gaat deze week...Heel veel sterkte met deze geweldige opdracht, dat je veel mensen mag helpen. Geweldig dat je dit kan en mag doen. Ga met God!!
    Enne...je zal daar Irene Westendorp ontmoeten gaat met jouw op het schip, zij is het zusje van onze schoonzoon, doe haar de groeten:-)
    Ik blijf je volgen..

  • 28 Augustus 2012 - 16:28

    Sjani:

    Hoi Wies,de laatste loodjes hier in Holland. Ik wens je alle goedschiks toe en bovenal Gods Zegen op je werk daar.
    Ik blijf je volgen.
    Liefs Sjani

  • 28 Augustus 2012 - 22:40

    Dineke Bomas:

    Hoi Wies,
    Een mooie en gezegende tijd toegewenst! Ben benieuwd naar je belevenissen!
    Groetjes, Dineke

Tags: R

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wies

Ik ga vrijwilligerswerk doen aan boord van de Africa Mercy. Een hospitaalschip voor de kust van Afrika Ik ben te steunen, financieel door geld over te maken op rek.nr 1990184 van Mercy ships Holland te Rotterdam ovv: Wies van Dijk AFM 3266 Ook kan je mij steunen door gebed, mails, sms etc. Ik vertrek op 1 september en hoop eind oktober weer terug te keren. Via deze weg hoop ik regelmatig een reis verslag naar jullie te sturen, zodat het thuisfront weet waar wij mee bezig zijn.

Actief sinds 11 Mei 2012
Verslag gelezen: 931
Totaal aantal bezoekers 22536

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 28 Oktober 2012

Werken bij Mercy Ships in Guinea ( Afrika)

01 September 2012 - 27 September 2012

Mijn eerste reis met Mercy Ships

Landen bezocht: